lördag 5 mars 2011

Your arrival have been expected

Välkommen till min alldeles egna lilla blogg. Rubriken till trots kommer du inte att hitta gangbangande renar här. Om detta var syftet med ditt besök, kommer du dessvärre att bli något besviken. Men misströsta ej, du kan ju alltid stanna kvar en stund och finna nya intressen. Jag vill inte döma någon, men du kan behöva det.
Men för all del, håll till godo men den här.

Nä, min blogg kommer att handla om film, och film allena. Nåja, allt är ju inte skrivet i sten, ett och annat ämne som inte har med film att göra kan ju dyka. Men jag lovar ingenting. Du undrar nu säkerligen vad för sorts film som kommer att tas upp (har du läst så här långt, måste du vara lite nyfiken åtminstone). Gammal film? Ny film? Bra film? Dålig film? Svensk eller utländsk? Jag tänker inte förneka att jag är en man av Nuet, så jag kommer att koncentrera mig på aktuell film. Hur jag tolkar "aktuell" lämnar jag upp till mig själv och tänker inte att bli ifrågasatt på den punkten. Men jag kommer absolut att försöka hålla mig så bred som möjligt (tjockis-skämt i kommentarsdelen undanbedes).

Med den här välkomsttexten hoppas jag att du ser mina intentioner med den här bloggen. Om du inte gör det, ta det lugnt, det kommer med tiden. 

På återseende

Du vet att du vill komma tillbaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar